Servicedesk

Servicedesk

E-WISE probeert zoveel mogelijk te voldoen aan de wensen en verwachtingen van klanten en cursisten voor PE-Academy. Mocht u een probleem ondervinden met een van onze diensten, dan streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Meestal dezelfde dag, uiterlijk binnen 10 werkdagen. Uw vraag of probleem kunt u melden aan onze servicedesk via dit formulier of via ons telefoonnummer: 030 - 26 44 100.

maandag 08:30–17:00
dinsdag 08:30–17:00
woensdag 08:30–17:00
donderdag 08:30–17:00
vrijdag 08:30–17:00
zaterdag 12:00–17:00
zondag 12:00–17:00

Problemen met inloggen

Heeft u problemen met inloggen? Neem contact op met onze servicedesk.

Klachten

Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over de afhandeling van uw probleem of de manier waarop u bent geïnformeerd dan horen wij dat graag van u. U kunt schriftelijk een klacht indienen bij de directie van E-WISE, Janssoniuslaan 38-40, 3528 AJ Utrecht, of per e-mail naar: klachten@e-wise.nl 

Abonnement beëindigen

Opzeggen kan, met inachtneming van de opzegtermijn, per mail naar: info@PE-Academy.nl. De opzegtermijn is tenminste een maand voor afloop van uw abonnementsjaar. Graag onder vermelding van uw naam en adres. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een bevestiging.

U kunt ook opzeggen door via de website uw gegevens door te geven.